יום שני, 19 ביוני 2017

חברת אחווה - מובילה את שוק החלווה בישראל ומתחדשת

חברת אחווה מובילה את שוק החלווה ומתחדשת עם חטיפי מיני חלווה ללא סוכר
"אחוה" משיקה מארזי חטיפי מיני חלווה בטעמים באריזה מהודרת.

מארז חטיפי מיני חלוה בטעם וניל, עם פיסטוק ועם פולי קקאו ומארז חטיפי מיני חלוה ללא סוכר באריזה מעוצבת שומרת טריות • חברת "אחוה" מובילה את שוק החלוה בישראל, עם נתח שוק כספי של מעל ל- 54% 
חברת אחווה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מארזים חדשים למוצרי החלווה מתוצרתה: מארז חטיפי מיני חלווה בטעמים ומארז חטיפי מיני חלווה ללא סוכר. מארז חטיפי מיני חלווה כולל 18 חטיפים בטעמים בהם 6 יחידות בטעם וניל, 6 יחידות עם פולי קקאו, 6 יחידות עם פיסטוקים. מארז חטיפי מיני חלווה ללא סוכר כולל 15 חטיפים עם 49 קלוריות בלבד ליחידה. המארזים החדשים הנם קופסא שקופה ומהודרת, כשכל חטיף מכיל כ- 50% טחינה גולמית, הידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה וארוז באריזה אישית שומרת.
החלווה נחשבת כממתק הבריא ביותר וכמוצר הבריאות המתוק ביותר. היא ידועה בטעמה הערב לחיך וביתרונות האיכותיים והבריאותיים. חטיפי החלווה ללא סוכר, מסייעים לשמירה על תזונה מאוזנת ומאפשרים צריכה של מתוק במנות אישיות. החלווה מצטיינת בטעם עשיר ומרענן ובעלת מרקם אחיד המאפשר הנאה צרופה מהטעם הייחודי של החטיף.
חברת "אחווה", יצרנית הטחינה, חלווה ודברי מאפה, ממשיכה לשמור על מקומה בראש מותגי הטחינה והחלווה הנמכרים ביותר בישראל לשנת 2016. 
על פי דו"ח סטורנקסט לחודש פברואר 2017, מחזיקה "אחווה" בנתח שוק כספי של מעל ל- 54% בקטגוריית חלווה ארוזה. לאחרונה זכתה סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה בפרס מוצר השנה לשנת 2017.
מחיר מומלץ לצרכן: 10 שקלים.
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.














אין תגובות: