יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

הטיול שלי לגיאורגיה - יומן מסע

מי שהספיק להכיר אותי, יודע שגם אני בחיידק הטיולים, ועדיף לחו"ל.
בשנה שעברה טיילתי בחו"ל פעמיים: לארצות הברית ולגואטמלה, שנה קודם לכן, טסתי לפראג, פורטוגל ובדרך לצרפת, טיילנו יום אחד בווינה. על חלק מהטיולים האלה, אפשר לקרוא בבלוג כאן, אני מקווה למצוא זמן ולתעד גם את שאר הטיולים שעשיתי. ב-24 לחודש בעז"ה, אני טסה לגיאורגיה.

ולמה כל ההקדמה הזו? לצורך כתיבת רשומת תודה ולהציג את יומן המסע שהכינה לי חברתנו צביה בכר, שרובנו מכירים, מהבלוג כותבת לברוח/בורחת לכתוב - הבלוג של תזזאטית. 
הכל התחיל מכאן. הגבתי לה על יומן שהכינה: "יומן נפלא, אני תמיד מחפשת כאלה כשאני נוסעת לחו"ל כי אני כותבת איפה אנחנו מבקרים כל הזמן וזה עוזר לי אח"כ לעשות סדר עם הרשומות והתמונות" וצביה הגיבה לי "שמחה שאהבת את היומן אם תרצי תעדכני אותי מתי את נוסעת ולאן ואני אכין לך מראש בכיף מחברת מיוחדת שתלווה אותך כיומן מסע". ואני עונה לה: "מה באמת? את מוכנה להכין לי? אני טסה ב-24.6 לגיאורגיה אשמח ליומן מסע כזה והרבה תודה וחיבוק מראש, את נהדרת ומקסימה" והיא עונה לי: "רק תשלחי לי במסר פרטי כאן או בפייסוש את כתובת הדואר שלך, אני אכין לך משהו נחמד ואשלח לך בכיף!! ♥".
אני מציינת כאן שה"רומן" שלי עם צביה לא חוצה שנים ומערכת היחסים בינינו, היא לא מובנת מאליה, אני שמחה שהכרתי אותה ושנוצרו בינינו יחסי חברות אמיתיים עד כדי שהיא מוכנה להכין לי יומן מסע ולא לקבל עליו תמורה כספית. הכרתי את צביה, את רפי בעלה והבת ובלוגרים נוספים רק בטיול שעשינו בחודש ספטמבר האחרון במנזר בלטרון כשגל מאירי היה כאן בארץ. מי שמעוניין לקרוא על הטיול, הרשומה כאן. 
צביה הכינה לי יומן ואף טרחה והלכה לדואר לשלוח לי. עברו כמה ימים והתחלנו לדאוג כי היומן לא הגיע. טוב שנעזרתי באדם קרוב שעובד בדואר, איתר את המשלוח והביא לי אותו. האמת, לא ציפיתי להשקעה כזאת מצביה, כמו ילדה בת 16 התרגשתי מהיומן המושקע וגם מהמכתב האישי שהיא צרפה, בו היא גם כותבת שקצת נסחפה וזה יותר ממה שביקשתי. את הצבעים אני בחרתי.
טוב, מה אני מדברת כל כך הרבה, תסתכלו בעצמכם ותשפטו. אני אהבתי. גיאורגיה אני באה.
קודם כל המכתב שצביה צרפה ליומן. התמונה למעלה היא הכריכה של היומן
אפילו המפה של גיאורגיה צולמה וצורפה ליומן
היומן מחולק לימים, לכל יום כמה דפים וגם פתקים לחוויות, התרשמויות, הרהורים מסקנות וכו`
ובסוף יש גם מעטפה, אז תשאלו למה היא מיועדת? צביה יעצה לי לכתוב לעצמי מכתב לפני הטיול ולקרוא אותו בסופו.
זהו, חוזרים הביתה
אני מקווה שגם אתם אהבתם את היומן כמוני ושהוא ימולא בחוויות טובות ומרגשות מהטיול.
 צביה, תודה רבה על היחס החברי שלך, המכתב האישי והיומן 

 תודה לכל מי שביקר והגיב לי בבלוג 




אין תגובות: