יום שני, 1 בינואר 2018

Art-in מטבחים

הוזמנתי לסיור בלוגרים בממלכת המטבחים היפהפיה Art-in בבית נקובה. בית נקובה ממוקמת בפינת עין חמד ליד הישוב אבו גוש.
אחרי שהתכבדנו בכיבוד שהכינו לנו, אנחנו מקבלים הסברים מאשרף אלשייך, הבעלים של ארט-אין. אשרף בן 38 נולד וגדל בכפר בידו, נשוי ואב ל-4 ילדים ומתגורר בכפר עין נקובה. את הערכים לחינוך, מצוינות ודו-קיום ספג משורשיו בישראל. בגיל 16 עזב את הכפר והחל ללמוד עברית, ובגיל 18 פתח מפעל לשיש כשבמקביל הקים את חברת art in ארט-אין מטבחים המעסיק כיום כ-40 עובדים. בימים אלה הוא מסיים לימודי משפטים.


ארט אין, מייצרים כבר 20 שנים מטבחים, בעסק משפחתי הכולל מפעל שיש, מפעל לייצור ארונות ומפעל ליצור מטבחים שבחזיתו אולם תצוגה רחב ידיים ומרשים. הכל על אדמות המשפחה מה שאומר שחוסכים בעלויות שכ"ד, מה שאומר צרכנים מרוויחים, אפשר להוריד משמעותית מחירים.
בחודש הבא תחגוג חברת ארט-אין 20 להיווסדה, עם השנים הפך מותג art in לשם דבר בקהילת האדריכלים המעצבים והלקוחות הפרטיים בזכות שרות אדיב, מוצרים איכותיים, ומחירים הוגנים. בנוסף
כאן מפתחים, מעצבים, ומייצרים מטבחים במפעלים שבבעלות החברה, תוך שאיפה ללא פשרות למצוינות בכל הקשור לטכנולוגיה, עיצוב, וחדשנות.

בחברה שואפים תמיד למצוינות, נמצאים תמיד עם יד על הדופק בכל הקשור בטרנדים בינלאומיים, והתאמת המוצר לעידן המודרני של עיצוב מטבחים וארונות אמבטיה.
הצוות כולל מעצבים ומתכננים מקצועיים ומנוסים, כשהמטבחים מיוצרים במפעלים אולטרה מודרניים, הכוללים מערך צביעה ממוחשב העומד בסטנדרטים בינלאומיים.
החברה מביאה לידי ביטוי את תפיסת היצור האולטימטיבי בכל תהליך הייצור, תפיסה המיושמת במפעלי החברה. המפעל כולל מפעל למטבחים ולארונות אמבט, ומפעל לעיבוד שיש, בו מייצרים מטבחים, חיפויים, כיורים ומבוצעות עבודות מיוחדות וייחודיות לבתים עם סגנון וטאץ' אישי. גמישות טכנולוגית במפעל, מאפשרת שליטה מלאה בכל תהליך היצור, תוך התאמת פריטי הריהוט לקו העיצובי של הבית, וביצוע מושלם של פרויקטים בלעדיים.
אפשרויות העיצוב כאן הן בלתי מוגבלות, הדבר בא לידי ביטוי בחומרים, בתכנון וביצירות, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים על-מנת להבטיח את איכות המוצר המוגמר. 
בחברה קיימת מערכת פיקוח ובקרת איכות מוצר לאורך כל השלבים, משלב התכנון, דרך היצור, האריזה, ועד להובלה והרכבת המוצר בבית הלקוח לשביעות רצונו המלאה.
התגובות הנלהבות של הלקוחות לאורך השנים, מעודדות את החברה להמשיך ולייצר מטבחים וארונות אמבטיה מושלמים. בחברה מטפחים את תחום שירות הלקוחות ומעניקים לו דגש ורגישות רבה. הקו המנחה הוא שביעות רצון הלקוח שנמצא במוקד העשייה.באולם התצוגה ניתן לרכוש ציוד משלים, אביזרים, וגם שתי מעצבות יש שם, העומדות לרשות הלקוחות הקונים מטבחי ארט אין.
הכל מתוכנן לפרטי פרטים עם הלקוח בביתו, כשהמסילות והאיבזור מהטובים שיש, הם מאמינים גדולים במוצר שכן על הכל ניתנת אחריות ל-7 שנים.
האירוח



לקוחות פרטיים, וצמרת המעצבים והאדריכלים בארץ עובדים עם ארט-אין, בזכות השרות האיכות והמחירים המצוינים.
ארט אין מטבחים בע״מ, 1700-500-388 | 02-5332858
בקרו באתר שלהם: sales@art-in.co.il | www.art-in.co.il
עין נקובה, רחוב המסגר 3. מיקוד 90847











אין תגובות: