יום שלישי, 8 בינואר 2019

תמי בניטה השיקה כנס BEAUTY TALK מפואר במלון וולדורף אסטוריה בירושלים

הוזמנתי כבלוגרית לכנס BEAUTY TALK שהשיקה תמי בניטה, כוהנת קוסמטיקה מקצועית, במלון וולדורף אסטוריה המפואר בירושלים.


היה מעניין לראות קוסמטיקאות וקוסמטיקאים מקצועיים וכאלה שנמצאים בתחילת דרכים, מכל המגזרים: דתיים, חרדים, מגזר ערבי, משתתפים באירוע. כמובן גם בלוגרים ועיתונאים רבים.
צילום תמונה זו: יח"צ

כמיטב המסורת בכנסים שתמי עורכת, גם כאן, גייסה לכנס המדובר את מיטב אנשי המקצוע בתחומי הביוטי השונים ובעולמות התוכן המשיקים להם, על-מנת שיעבירו הרצאות מרתקות בנושאים שונים לבאות ובאי הכנס.
צילום תמונות אלה: יח"צ
צילום בתיה דורון
נהנינו מהרצאות בנושאים שונים כמו: קידום עסקי באינסטגרם, ניתוחים פלסטיים, היבטים משפטיים בהתנהלות העסקית של הקוסמטיקאית, שיטות חדשניות לעיבוי והדבקת ריסים ושינויים הורמונאליים והשפעתם על טיפולי אנטי אייג'ינג ועוד ועוד, בעצם, כל מה שכרוך במדע היופי המתקדם. 
זוהי הפעם החמישית בה מפיקה בניטה כנס מקצועי מפואר. בפעמים הקודמות הוצגה נוכחות מרשימה של מאות ואלפי קוסמטיקאיות, שהגיעו על-מנת להעשיר את הידע המקצועי והעסקי שלהן וללמוד ממי שהחלה את דרכה בתפקידים קטנים והתקדמה עד להפיכתה לכוהנת בתחום הביוטי והטיפוח.

בכנס, נערכה גם תערוכה בה כיכבו מיטב חברות הקוסמטיקה העולמיות וביניהן מותגים בעלי שם כגון GIGI, קלרינס, DERMALOGICA ועוד, שהציגו את הטרנדים והחידושים בתחום והעניקו לכל בעלת עסק את האפשרות להתפתח ולהעצים את עצמה מבחינה אישית ועסקית, בהתאם לחזון של בניטה עצמה ולמטרה העיקרית של כל כנס שאותו היא מפיקה.
 

והכיבודים, וואו....


ליצירת קשר בפייסבוק:

אין תגובות: