יום שבת, 7 במרץ 2020

שוק האלכוהול הקל FUSION MYX הגיע לישראל

שוק האלכוהול הקל - יינות חדשים וכשרים ב-2 טעמים: ענבים ואפרסק, לצעירים FUSION MYX הפופולריים מאוד בארצות הברית מאז שנת 2013 משווקים עכשו בישראל. בעתיד מתוכננים להתווסף טעמים כשרים נוספים. המוצר נועד להגדיל את ההיצע של המשקאות הקלים האלכוהוליים לקהל הרחב.

הזמרת והראפרית ניקי מינאז', פרזנטורית ואחת מבעלי החברה, אוחזת בליין המוצרים האלה, בשם FUSION MYX ולפני מספר חודשים, החליטה מינאז' להכשיר את ליין המוצרים ולהתאימו לטובת הקהל היהודי והישראלי.
כמו כל מוצר כשר שעולה, גם המוצרים האלה, נחתו בישראל ולפני מספר ימים נערכת ההשקה העולמית במסגרת פסטיבל היין הכשר הבינלאומי 'טועמים עולם' של חברת צור עולם של יין בנמל תל אביב. מאירוע ההשקה ניקי מינאז' אמנם נעדרה אך ציינה כי "אני שמחה ומתרגשת להשיק את ליין המוצרים הכשר בתל אביב.
כרגע מיוצרים 2 מוצרים כשרים בטעמי ענבים ואפרסק והם עובדים על ייצור טעמים נוספים, בדיוק כמו שיש בארה"ב". חברת צור עולם של יין שמשווקת את הגרסה הכשרה בישראל, מבטיחה שיהיו להיט בקרב הצעירים ממש כמו בארה"ב. 








מחירו של בקבוק המכיל 187 מ"ל - 10 ₪ בלבד. ניתן להשיגו בכל חנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.
"צור עולם של יין" - הינה חברה ליבוא ויצוא יינות ומשקאות אלכוהוליים כשרים לישראל ממגוון מדינות בעולם, ביניהן צרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, קנדה, ניו זילנד ועוד.
היינות מגוונים הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים והן מבחינת תהליך ייצור היין.
נכון לשנת 2020 משווקים בחברת צור עולם של יין כ-200 סוגים שונים של יינות, ביניהם יינות רבים אשר זכו במדליות בינלאומיות ויינות של היקבים הנחשבים והיוקרתיים בעולם, שעברו תהליך הכשר מיוחד וביניהם Château Leoville Poyeferre, Château Giscours Margaux, Château Malartic-Lagravière,Barons E & B De Rothschild.
בנוסף, משווקת החברה ליקרים ומשקאות אלכוהוליים ממיטב היצרנים בארץ ובחו״ל. בין המותגים השונים ניתן למצוא את המותגים Walders, Herman Jansen, Boondocks ,Lvov ,Bicerin, ,Schmerling's, Sabra, Myx, Shannon, King Of Knights, Ben Eideann, ועוד.

אין תגובות: