יום ראשון, 30 באוגוסט 2020

במיוחד לראש השנה - עוגת דבש במחיר של 5 שקלים בלבד וממרח שומשום עם דבש של חברת אחווה

חברת "אחוה", היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלווה ודברי מאפה, משווקת לרגל ראש השנה וחגי תשרי, עוגת דבש במחיר מנצח וללא תחרות של 5 שקלים בלבד וממרח שומשום עם דבש.

צילום התמונה הזו: יעל האן 




לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחווה": "כמידי שנה מציעה אחווה עוגת דבש איכותית וטעימה במחיר מנצח, כשהשנה, לאור משבר הקורונה, אף השקנו את העוגה באריזה חדשה ודאגנו שבמרבית רשתות המזון היא תימכר במחיר של חמישה שקלים בלבד. בניגוד לעליות המחיר של מוצרי מזון שאנו רואים בכל הקטגוריות, המטרה שלנו היא להקל על הוצאות המזון של הצרכן ולהנגיש את המוצרים במחיר מוזל. מאז ומתמיד המדיניות של אחווה היא לספק מוצרי מזון איכותיים במחיר השווה לכל נפש ובטח שנמשיך לעשות זאת כעת, כשהמשק במשבר ואנשים רבים מתמודדים עם קושי כלכלי ואבטלה, וננסה להמתיק את תקופת החגים ולתרום לאווירת החג". 

עוגת הדבש בעיצוב חדש, בחושה, בעלת מרקם וטעם של אפייה ביתית, עם טעם עשיר מאוד של דבש וריח. העוגה תימכר במרבית רשתות השיווק במחיר המיוחד למשך כל תקופת החגים, לצד מבצעים של טחינה, חלווה ומוצרי מאפה נוספים.  
בדגימה של העוגה: אריזה חדשנית ויפה, איך שפותחים את האריזה, העוגה מפיצה ריח מדהים של דבש, העוגה טעימה מאוד, רכה, נפרסת בצורה טובה, מתאימה מאוד להעניק כמתנה לחג. 

ממרח שומשום עם דבש של "אחווה" עשוי מטחינה משומשום מלא ודבש, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל.



צילום התמונה הזו: יעל האן   

הממרח חלק מסדרת הממרחים המתוקים של אחווה מבוססי טחינה גולמית, עשוי מטחינה משומשום מלא, דבש, אינו מכיל שומן טרנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל.
לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.SC, הדבש ידוע מזה אלפי שנים כמזון בריאות הנחשב ל"Super food" וכאחד המזונות החשובים בתחום הרפואה העממית. מודעות לאיכות המזון שאנו אוכלים והקפדה על שימוש במקורות מזון מן הטבע הם חלק מהותי ממגמת הבריאות העולמית. "בשילוב עם הרצון להפחית אכילה של מזון מעובד והדגש על בחירת מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים, ממרח השומשום עם דבש של חברת אחווה עונה בצורה מדויקת על דרישות אלו. הממרח מבוסס על טחינה מלאה המכילה חומצות שומן חיוניות וערכים גבוהים של סידן, ברזל, סיבים תזונתיים, חלבון והינו דל במלח. השילוב עם הדבש מקנה לטחינה המלאה שדרוג תזונתי מבחינת הטעם והערכים התזונתיים".                                                          
                                           צילום התמונה הזו: יעל האן   
בדגימה של הממרח: ממרח טעים מאוד, למריחה על כריכים, קרקרים, תוספת טעימה לעוגות בחושות, מרכיבי הממרח בריאים, הממרח בתוספת העוגה מתאימים מאוד להעניק כמתנה לחג.  

יובל מלאך מוסיף, "בעקבות הקורונה תמשיך אחווה במבצעים מיוחדים על טחינה גולמית, חלווה ומוצרי מאפה לכל אורך חגי תשרי".   
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.  
מחיר מומלץ לצרכן:
כ- 5 ₪ לעוגת דבש (400 גרם) 
8-11 ₪ לממרח שומשום עם דבש (400 גרם). 
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

אין תגובות: