יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

טכס מוצר השנה 2015

בשנתיים האחרונות, הוזמנתי לסקר את אירוע מוצר השנה, ולא התאפשר לי להשתתף. בשנת 2012 אף קבלתי את תיק המוצרים, עליהם כתבתי את הרשומה הזו השנה כן התאפשר לי להגיע לאירוע מוצר השנה לשנת 2015 שחגג עשור.
זו לי הפעם הראשונה בה אני משתתפת באירוע מסוג זה. מעבר למפגש עם חברי וחברותי הבלוגריות והעיתונאיות, היתה לי הזדמנות להפגש עם מנהלים בחברות הזוכות וכמובן גם לקבל את המוצרים הזוכים לשימוש האישי שלי, ועל כך ארחיב בהמשך.
בכניסה קבלתי תג עם שמי ותחום הסיקור שלי: קולינאריה 1.
לכל הדעות, אירוע מרגש ואני שמחה שהיתה לי הזכות להיות חלק מהסוקרים את האירוע.
האירוע התקיים השנה בכפר הירוק, מקום יפה ופסטורלי, הכל כאן חגיגי, צבוע באדום שמח, שולחנות עם כיבוד בכניסה.

מוצר השנה עבור היצרנים, הוא הוכחה לכך, שהמוצר שלהם התקבל בשוק. את המוצרים בוחרים הצרכנים.
המטרה של האירוע, באמצעות הבלוגרים והעיתונאים הוא לפרסם את המוצרים והשרותים הכי חדישים וטובים בבלוגים, בעיתונות שמבוסס גם על ניסיון אישי שלנו במוצרים, אותם קבלנו לשימוש.
רכישת מוצר מסויים לאחר שקבל את חותמת מוצר השנה וחוו"ד אישית של בלוגר/עיתונאי, בהחלט עוזרת לנו הצרכנים להחליט על רכישת המוצר.
המוצרים הזוכים נהנים כמובן מפרסום, חשיפה, שימוש בלוגו של מוצר השנה, יחסי ציבור ועוד.
על פניו נראה שבכל שנה מתרבים היצרנים ששואפים לקבל את חותמת מוצר השנה, מה שיוצר תחרות ומגדיל מכירות.
קבלתי תיק של המוצרים השונים של זוכי הפרס לשנת 2015 לשימוש האישי שלי ולהלן חוות דעתי האישית על המוצרים:
נתחיל עם מי פה. סדרת ליסטרין מעניקה ניקוי עמוק, מפחיתה רובד חיידקים ומרעננת את הנשימה, בטעם מעודן מאוד. ידוע שצחצוח שיניים לא מספיק ושטיפה לאחר הצחצוח מפחיתה את החיידקים שנותרו בפה. ממליצה מאוד לשימוש פעמיים ביום.
    
  
סוד 4 כדוריות הניקיון לאסלה לשרותים מבריקים ללא מאמץ, מאחר ואצלי כל הזמן מבריקים, קצת קשה היה לי לראות את ההבדל, הריח נעים
שקיות מזון לארוז את הכריך בקלות - אלו שקיות שנסגרות בעזרת ידיות כמו בתמונה. איך לא חשבו על זה קודם? מומלץ מאוד
   
גבינה צהובה עמק מופחתת שומן 9% של תנובה, כאוהבת גבינות, הגבינה שזכתה בפרס מוצר השנה, מצאה את דרכה גם למטבח שלי באהבה
חדשנות ואיכות במטבח מבטיח לנו היצרן, סדרת השיש השחור, טבעי יותר יפה יותר, הסידרה מיוצרת בטכנולוגיה חדשנית, הופכות את השטח הפנימי והחיצוני ליחידה אחת חזקה ועמידה לאורך שנים. מתאים לשימוש על כיריים גז, חשמל, קרמיות ואינדוקיציה. עשיתי בדיקה והכנתי חביתה ללא שמן, מה שלא מפחית מהטעם, יצאה טעימה מאוד ומוצלחת כי לא נדבקה למחבת. ממליצה בחום על המוצר
  
אפליקציית שופרסל - היצרן מספר שאלפים משתמשים ונהנים מחוויית הקנייה: האפליקציה מציעה: קופונים, רשימת קניות חכמה ואישית, קניה אונליין עד הבית, מבצעים, ועוד. יש לי חברות שמשתמשות באפליקציה ונהנות מאוד.
חטיפי דגנים של GO Fit כתבתי על כך רשומה כאןאציין רק, שהמוצר עמוס בקוואקר, למי שאוהב זה טעים, אישית לי הקוואקר פגם מעט בטעם.
  
קורנפלקס מתירס מלא  של תלמה - היצרן מבטיח: מנה מזינה של אלופים, המוצר הינו מס` 1 בקטגוריית הדגנים של חברת תלמה. הקמח תירס הרגיל הוחלף ב-70% קמח תירס מלא עם כל חלקי דגן התירס מה שהופך את המוצר לעשיר ביותר בסיבים תזונתיים, עם פחות מחצי כפית סוכר במנה ותוך שמירה על הצבע הצהוב של המוצר. הנסיינים אהבו את המוצר
מגוון מוצרי שיער של TONI&GUY . המותג של שני אחים, מעצבי שיער איטלקיים, טוני וגיא מסקולו שהקימו את סלון היופי הראשון שלהם בבריטניה ומאז הפכו לאיפריית עיצוב שיער הפועלת בעשרות מדינות בעולם. מותג שחרט על דגלו את החיבור בין שיעור לאופנה. השתמשתי בשמפו שהעניק לשיער רכות ונעימות
  
דיאודורט של קרמה - היצרן מעיד על המוצר כרעננות של מקלחת, אכן מעניק תחושת רעננות גם לאורך כל היום
סרום של לנקום - היצרן מבטיח פריצת דרך בתחום טיפוח העור. מוצר חדשני, נמרח בקלות והשימוש בו קל ונעים. הכמות שקבלתי לשימוש לא מספיקה על מנת להמליץ על התוצאות של הסרום, אבל זה מוצר של קליניק, מה רע יכול להיות?
  
Scholl אקספרס פדי של חברת שול - מוצר מצויין ומומלץ
  
תערובת פירורי לחם להכנת שניצל בתנור, מוצר הכרחי למי שמקפיד על אכילת בריא ונמנע מטיגון. אני אוהבת שניצל כשהוא מטוגן
על עוגיות הלוטוס וממרח הלוטוס, כבר נאמר רבות, אומר רק שאני מאוהבת במוצר הזה. באופן קבוע נמצאת אצלי צנצנת כזו וכשבא לי משהו מתוק זה המוצר אותו אני אוכלת בכיף, הממרח טעים, לא מתוק מידי אני אף מכינה ממנו קראנץ` שמרים, שזה בשבילי מעדן.
 
את המוצרים האלה העברתי לאמא לקטנים ששמחה מאוד לקבל את הערכה של הטיטולים ואת העוגיות שנחטפו על ידי הגדולים
    
משקה שקדים של חברת אלפרו, ניסיתי את המשקה עם נס-קפה במקום חלב ומאז אני קונה את המשקה כי זה פשוט טעים לי, מומלץ מאוד למי שרגיש לחלב רגיל 
   
סיידר מבית היינקן,  מכיל 5% אלכוהול. לאחרונה נחשפתי לאלכוהול (מסתבר שהוא טעים לי). הסיידר עדין, נעים, היה לי מאוד טעים. הייצרן סיפר שהם קבלו פידבקים ובשל כך, גם המכירות על המוצר עולות כל הזמן. המשקה ללא גלוטן, עשוי ממרכיבים טבעיים. תקנו ותהנו.
מה לא נאמר על גבינות הנפוליאון של תנובה ואם זה מופחת שומן, אין סיבה שלא לצרוך על בסיס יומיומי.
    
יוגורט של דנונה בטעם תותים, המשקה טעים ולא מעבר, בטוחה שהקטנטנים אוהבים יותר בגלל הטעם, אבל אני מכירה גם מבוגר אחד שאוהב את הטעם של התות
 
מעדנים של מולר simpely fruit סידרה בת 0% שומן ללא ממתיקים מלאכותיים ועם חתיכות פרי. 59 קלוריות לגביע, מגוון טעמים, מתאים מאוד למי שזקוק למשהו מתוק מיידי 
        
מגבונים אקלוגיים מתכלים, נעימים מאוד לשימוש, ממליצה מאוד
שבורים - חטיפים של בייגלה שבורים, בייגלה שבשיטה מיוחדת שוברים אותם ומתבלים אותם בטעמים שונים. מוצר חדיש וטעים. לי אישית השטוחים בתיבול בצל היו טעימים יותר הנסיינים אהבו את שני הטעמים. מומלץ.
חברת נביעות:
אותי לא צריך לשכנע לשתות מים, אני עושה את זה על בסיס קבוע. יצרנית של נביעות סיפרה כי רבים לא שותים מים כיוון שהמים לא טעימים להם, לכן הם החליטו שבדיוק לקהל הזה, הם ישווקו מים בטעמים ובנוסף הבקבוק יהיה בגודל שאפשר לסחוב אפילו בתיק. היצרנית, חברת נביעות מבטיחה שהמים שהם משווקים במבחר טעמים, מכילים ממתיקים מלאכותיים בכמות מזערית, שלא מוסיפה קלוריות. לי הבקבוק נוח מאוד אותו אני ממלאה במים רגילים שטעימים לי יותר מהמשקה בטעמים.
    
שוופס WATER 0 קלוריות בטעמים. 
שוופס מים בטעמים 0 הוא המשקה הלא מוגז היחיד בישראל, עם 0 קלוריות. הסדרה מאפשרת לכם ליהנות ממשקה בטעמים מפנקים של אפרסק ותפוח, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים,  ולהמשיך לשמור על הגזרה ללא רגשות אשם. לא פעם אנו מבלבלים רעב וצמא.  הרגשת צמא מתפרשת לעתים כרעב. הבחנה ומודעות לתחושת הצמא, חוסכת אכילה מיותרת.
 
 כפי שכתבתי למעלה, זה היה מרגש ואני שמחה שהיתה לי הזכות להיות חלק מהסוקרים את האירוע.
מהדף האחורי של השבועון "לאשה"
עם חברותי הבלוגריות: ליאת גריסרו מהבלוג של ליאת, יהודית אביב מהבלוג הלוחשת לאוכל וסיגל ברמר מהבלוג אפייה ביתית
ריקי מהבלוג בחירות נכונות

 תודה לכל מי שביקר והגיב לי בבלוג 








אין תגובות: