יום שני, 28 באוקטובר 2019

חלiוה ללא תוספת סוכר בטעם אספרסו וממרח צוף אורגני - אתם חייבים אותם

שני מוצרים שאתם חייבים שיהיו לכם:
חלווה ללא תוספת סוכר בטעם אספרסו של אחווה
וממרח צוף אורגני של חברת צוף.
גילוי נאות: קבלתי את המוצרים לסקירה.
אני אוהבת מאוד חלווה, מעדיפה על שוקולד, כן כן והיא אף בריאה יותר משוקולד.


החלווה החדשה של חברת אחווה בטעם אספרסו, ללא סוכר, מה שלא פוגם בטעם שלה. יש בה 55% שומשום, חלבון, סידן וסיבים תזונתיים שטובים לנו כל כך. הטעם החדש הזה היה לי באמת חדש.
את עוגת הדבש שלי אפיתי השנה עם החלווה הזו.
לשומרים מבינינו, החלווה פרווה, בהשגת בד"צ של העדה החרדית בירושלים ומחירה שווה לכל כיס, 11-13 שקלים לאריזה בת 400 גרם. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
ממרח צוף אורגני של "צוף":
מודה, זו הפעם הראשונה שאני משתמשת במוצר אורגני ובכלל של חברה שלא הכרתי. הממרח, מכיל דבש, שומשום וצוף קוקוס, ללא סוכר, עשיר בחלבון, סידן, ברזל וסיבים תזונתיים.
בעוגת הדבש שאפיתי השתמשתי בממרח הזה.
לשומרים מבינינו, גם המוצר הזה פרווה, כשר, בהשגחת הרבנות. מחירו לא זול, 29 שקלים לאריזה של 450 גרם, אבל שווה והוא משווק בחנויות טבע: קסטל, זמורה, קסם הטבע, מאיה ועוד











4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה מכילה החלווה? מבחינת רשימים רכיבים

הבלוג של בתיה דורון אמר/ה...

מכילה 55% שומשום, חלבון, סידן וסיבים תזונתיים. והכי חשוב ללא תוספת סוכר

אנונימי אמר/ה...

תודה. זה הכל? כתוב איזה סוג חלבון וסיבים תזונתיים הם מוסיפים? קשה לי להבין איך היא מקבלת ככה מרקם קשיח או טעם של אספרסו...

הבלוג של בתיה דורון אמר/ה...

לא בדקתי כמה הם מוסיפים, ברור שהמרקמים והטעמים אלה סודות של המפעלים